20 Ocak 2015 Salı

Sivilceler için Benzamycin Krem

Benzamycin krem Nasıl Etki Ediyor?


Benzamycin krem cildi kurutarak sivilce oluşumuna sebep olan yağlanmayı ve sivilce içinde ki iltihabı kurutarak sivilceleri yok ediyor. Kullanan bir çok kişi her ne kadar cildi kuruttuğundan şikayetçi olsada aldıkları sonuçlardan memnun. Hassas ciltlerde kurumayla beraber tahrişe neden olduğu için doktor tavsiyesi olmadan Benzamycin krem kullanmak daha kötü sonuçlar almaya neden olabilir. !! Kuru cildi olanlara Benzamycin krem ile birlikte nemlendirici ve besleyici kremler de kullanılmalıdır. Bu tür besleyici kremler Benzamycin kremin kurutma etkisini minimize ederek tedaviden maksimum sonuç almaya yardımcı olmaktadır. Doktor tavsiyesi olmadan kesinlikle kullanmayın. Zira cildinizi güzelleştirmek isterken daha kötü bir hale sokabilirsiniz.

Benzamycin Krem hazırlanışı 

Paketin içindeki malzemeleri sırasıyla karıştırmamız gerekiyor


  • ‘’Erythro-pak’’ yazılı tüpün kapağını açmadan önce üzerine vurarak tozun serbestçe hareket etmesini sağlayınız.
  • Toz üzerine etil alkolü (%70) ekleyiniz (tüpün orta kısmındaki işarete kadar). Tozu eritecek şekilde dökmeden sağa ve sola döndürerek sallayınız.
  • Solüsyonu ‘’Benzamycin’’ yazılı tüpe ekleyip her tarafı aynı görünüme sahip oluncaya kadar (1-2 dakika) ambalaj kutusunun içindeki plastik çubukla karıştırınız.
  • İlacınız artık kullanıma hazırdır. Hazırlamış olduğunuz ilacın etiketinin üzerine 3 aylık (hazırlandığı günden sonraki 3 ay) bir son kullanım tarihi yazmayı unutmayınız.
  • 3. aydan sonra kullanılmakta olan ilacı atıp, yenisini alarak tedavinizi sürdürünüz.

Benzamycin Krem Kullanımı

Aslında prospektüsünde sabah ve akşam olmak üzere günde iki kere kullanılması gerektiği yazıyor ama ben hazırlamış olduğum karışımı akşamları yatmadan önce bir kere kullanıyorum.(Sivilcelerin olduğu yere sürüyorsunuz). Kullanmadan önce yüzünüzü yıkayın ve kuruması için 15-20 dk kadar bekleyin. Daha sonra Kremi yüzünüze sürün ve sabaha Kadar yüzünüzde kalmasını bekleyin. Sabah yüzünüzü yıkayıp temizleyin.

Kremin Fiyatı :   

34.45 TL bu reçetesiz diyatı fakat ben Cildiye doktoruma reçeteye yazdırıyorum en son farkını 15.00 TL ödemiştim. 







12 yorum:

  1. Sanırım ben tam tutturamadım. Karışım pütür Pütür oldu. Yine de etkisini görebilirmiyim ki

    YanıtlaSil
  2. yok evet olması gerektiği gibi hazırlamışsınız aslında, biraz alçı karışımı gibi oluyor, sürünce yüzde belli oluyor, ama etkisini görürsünüz

    YanıtlaSil
  3. benim karisimimda putur putur oldu.once eczaneye gittim.bu bozuk diye ama anladim ki karistiramamisim.Yine de kullansam ise yarar mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Köpükümsü bi kıvamı var. Ben işe yaradığını gördüm, 1 hafta içerisinde faydasını gördüm. Tavsiye ederim :)

      Sil
  4. Evet bende kullanmaya başladım okyanus sabunuyla birlikte verdi. sabunu kremi yikamakiçin mi kullanacağım acaba onu bilemedimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana sabunla vermediler ama, kanımca açılan gözeneklerin gün içindeki temizliği için verilmiştir, kreme takviye gibi düşünün :)

      Sil
  5. ben iyice karıştırdım yinede pütür pütür oldu cilde zararı olurmu yada faydası olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece sivilceli olan bölgeye uygulamanızı tavsiye ederim. Hassas bir cildinz varsa kuruma olabilir.

      Sil
  6. Bende çok az var sivilce tek yanaklarımda var tek yanaklarıma mı kullanayım ve ten rengini beyazlaştırıyormuş doğrumu bide ilk gunden gidermeye başlamıs bir hafta icerisinde giderse bırakayımmı yoksa üç ay boyunca kullanayımmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben normalde de beyaz tenli olduğum için pek farkedemedim beyazlatmasını :) 3 ay kullanmanızı tavsiye ederim, 3 ay sonra süresi de biteceği için israf etmemiş olursunuz, gramajı fazla değil 3 ay içinde bitiyor bile, belki ben elimi korkak alıştırmamışımdır :)

      Sil
    2. biraz pütür pütür oldu sizce krem bozukmudur yoksa normali mi bu?

      Sil
    3. Evet Zeynep Hanım, normali pütür pütür olması. Hazırladığınız tarihi not alın, üç ay raf ömrü var, üç ay sonra bozulur :)

      Sil

Gemiyi terketmek en doğru seçim mi ?

 Yıl 2019-2020 falan.. Dokuz Eylül'de okurken bir arkadaşım (hatırlarsa ve görürse sağolsun diye de yazayım)  ayrılmak isteyen kız arkad...