11 Şubat 2015 Çarşamba

Pürüzsüz Dudaklar, Bebeksi Cilt :)

Test edip onayladığım karışımı sizle paylaşmak istiyorum güzellikler :

Karma bir cilde sahibim fakat yanaklarımdaki ve dudaklarımdaki kuruluk için çok şeyi denedim denemeye de devam ediyorum. Bu karışımın faydasını gördüğüm için kendim gibi kimseyi yormayayım, siz mutlu ben mutlu olayım istedim.

Dudaklara birebir, cildiniz de kuruysa haftada 2 gece temizlenmiş cildinize sürüp yatabilirsiniz ^^

Bepanthen (yoğun)
Madecassol (yoğun)
Silverdin (az) 
2 tane Bepanthen ampul 

Evinizde boş bir krem kutusuna ya da güzellik ürünleri satan yerlerde (watsons,gratis vb) 
seyahat boyu boş kutulardan satın alıp da karışımı yapabilirsiniz
Kutunun boyutunu dikkate alarak yoğunların yarısı kadar silverdini ve ampulleri kırıp akıtın, 
kürdanla karıştırın. 

Yukarıda da dediğim gibi dudaklarınız için günlük, 
Cildiniz için haftalık kullanabilirsiniz. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gemiyi terketmek en doğru seçim mi ?

 Yıl 2019-2020 falan.. Dokuz Eylül'de okurken bir arkadaşım (hatırlarsa ve görürse sağolsun diye de yazayım)  ayrılmak isteyen kız arkad...