8 Ocak 2015 Perşembe

Loreal Ombre By Prefence Deneyimim - Loreal Çünkü Siz Buna Değersiniz ^^

Evde saç boyamak, röfle, balyaj, ombre yapmak biraz yeteneğiniz varsa çok zor bir olay değil. Kuaföre gitmekten çok hoşlanmıyorum o yüzden mümkün olduğunca bu tarz işleri kendim yapmaya çalışıyorum, her ne kadar acemice de olsa.. ;) Bugün ilk defa denediğim evde ombre yapımını görselleriyle anlatacağım ;) 

Ombre saç uygulaması saçların üst kısımlarının koyu, aşağı kısımlarının daha açık renk tonlarının kullanıldığı bir boya uygulaması. 
Bu renk birlikteliği yumuşak geçişlerile abartılmadan ve keskin renkler kullanılmadan gerçekleştirilir. 
Ombre nin Türkçe kelime karşılığı ise "ışık yansıması".
Bu uygulama sayesinde dip boyası yapmanıza gerek kalmadan ve saçın tümünü boyatıp komple yıpratmadan istediğiniz gibi doğal bir görünüm kazandırabilirsiniz. 

Loreal sevdiğim bir marka olduğundan ombresi çıktığında hep almak istedim ama kısmet bugüneymiş :) 
Gratiste renk açıcı da renk veren de ombre vardı ama ben renk açıcı olanlardan no 2 yi seçtim, çünkü saçlarım karışık bir renk diplerimde kumral-küllü sarı karışık ve uçlarımda gitmek üzere olan balyajlarım vardı. 

no 1 : orta-koyu kahverengi saçlar için
no 2 : koyu sarı-orta kahverengi saçlar için
no 3 : sarı-koyu sarı saçlar için





 Paketin içeriği : 

Boyamadan önceki saç rengim : 



UYGULAMA : 

Saçımı iyice taradıktan sonra saçımı arkadan öne doğru iki tutam olacak şekilde ikiye bölerek yaptım. saçınızda ne kadar olmasını istiyorsanız o kadar tutam tutam alarak yapın ben sık sık olmasını istediğim için üçer dörder tutam alarak bol bol sürdüm :) 

Saçım boyalı olduğu için (kumral-küllü sarı karışık) bana 20 dk yetti çünkü arada bir rengine baktım daha fazla kalırsa hem çok açık hem de saçı kaybetme riskini de yaşayacağımı bildiğimden yeterli geldi, doğal saçta veya daha koyu bir renkte daha uzun sürebilir. O yüzden saçınıza uygulamadan sonra beklerken arada kontrol etmenizi tavsiye ediyorum. Ayrıca katlı kesim ise kat uçlarınızı da ihmal edip unutmayın :)


                           
                                   
Boyamadan sonraki saç rengim :






En son olarak da Sevgili Christophe Robin in videosunu eklemek istedim. İşin uzmanından öğrenip uygulamamızda fayda var bence :) 

Şimdiden kolay gelsin, görüşürüz ^^


Christophe Robin ile Ombre yapımı ^^






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gemiyi terketmek en doğru seçim mi ?

 Yıl 2019-2020 falan.. Dokuz Eylül'de okurken bir arkadaşım (hatırlarsa ve görürse sağolsun diye de yazayım)  ayrılmak isteyen kız arkad...