8 Ocak 2015 Perşembe

Merhaba :)


   Ben Özlem (YAZAN),  

   Kızdığında bile gözleri gülen kız ... 
   Part Time Külkedisi, kokoş sistoş,missmiss,cadı ve türevleri ...
   3 Kasım 1989 Almanya doğumluyum. Hayatta hep savaşacağım güçlü durmam gerekeceği doğumumdan belliymiş ki kordon dolanması sebebiyle sezaryenle doğmuşum. İnatçıyımdır da "hadi yap" denilince yapmam içimden gelmesini beklemek lazım. Niyetim kötü değil ruhum hasta diyorum bu yüzden. :) 

   10 aylıkken de İzmir e dönüp orda büyüdüm. Hala da İzmir'imdeyim. Tabi bundan sonrası hakkında bir fikrim de yok. :) 2013 yılında Haziran ayında Dokuz Eylül Üniversitesi Ekonometri bölümünden mezun oldum. Pişman değilim keşke demeyi de sevmem ama nasıl geçti bir Allah bir ben biliyorum. Okumam gereken bölüm Moda Tasarımı olmalıydı bundan tamamıyla eminim. Kıyafetlerle zaman geçirmeyi seviyorum. 
Giyinmeyi,giydirmeyi, süslenmeyi... ve bir kadın bence her zaman kendine bakmalı,zaman ayırmalı, hoş görünmelidir.. aynada kendine baktığında özgüvenini beslemesi cidden ona mutluluk kazandıracağına inanıyorum. 

    İspanyol zaafım var itiraf ediyorum, latin müziklerini,sanatçılarını beğenirim.
    La Dolce Vita ? La Stanca Vita ? 
    
    Eleştiriye ve özeleştiriye fazlasıyla açık bir insanım onu da belirteyim, insanoğlu ne kadar mükemmele yakın yaratılmış olursa olsun hatasız kul olmaz klişesi doğrudur ^^ ama hatalarının farkına varmaya çalışan kul hatasıza yaklaşır. 
    Değiştiremediğim ve benimsediğim felsefem : "YA HEP YA HİÇ" tir. Yarım kalmış hiçbir şeyden, belirsizlikten hoşlanmam. 
    Değişken ruhluyum ve çoğu zaman sırıtkanım, kikiriksin diyenler de var tabi. 
    Yardımseverimdir -elimden geldiğince- yapabileceğim ne varsa yapmaya çalışırım.
    Zamanla kötü yaşadıklarıma gamsızlaşmaya,kaygısızlaşmaya başladım, güldüğüm eğlendiğiklerimle ve  sevdiğim insanlarla tadını çıkarmam gerektiğine inanıyorum. Fesatlık yapanları, sizi üzenleri, canınızı yakanları, yalan söyleyenleri vs. elinizle kenara çekin huzurunuzu bozmayın ;) gerçekten mutluluğun formülü çok açık, bir sen bir ben bir de bebek değil :D
    Öyle tecrübeler eşiğindeyim ki düşmanlarımı bile seviyorum artık...  
    Bu yüzden de yaşadıklarımı,tecrübelerimi,beğenip beğenmediklerimi, güldüğümü ağladığımı paylaşmam gereken ne varsa biraz benden biraz çevremden harmanlayıp size sunmaya çalışıcam. bakalım becerebilecek miyim ? Arada bir zülfi yare dokunursam uyarın,affola diyorum şimdiden... Kimseyi kırmak istemesem de biraz dobrayımdır sakınmam çünkü elimde değil :)

Son olarak şunu söyleyip susayım artık ben ; 


    "Nefes, biraz gökyüzü, biraz özgürlük, hiçbir şartı olmayan bir güven duygusu, kölesi olmadığım bir sevgi... çok mu? "




2 yorum:

  1. Hoşgeldin, hayırlı olsun blogun. :) Ben de Almanya doğumluyum bu arada ve orada büyüdüm belli bi yaşa kadar. Ve ben de tesadüfen aslında özüne çok da uymayan bir bölümü bitirmiş, sonrasındaysa mesleğini yapmayan biriyim. ;)
    Ayrıca eminim çok da iyi becerirsin içindekileri paylaşmayı. Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  2. Hoşbulduk, çok teşekkürler :) benziyoruz demek ki :) bakalım inşallah elimden geldiği kadar ^^

    YanıtlaSil

Gemiyi terketmek en doğru seçim mi ?

 Yıl 2019-2020 falan.. Dokuz Eylül'de okurken bir arkadaşım (hatırlarsa ve görürse sağolsun diye de yazayım)  ayrılmak isteyen kız arkad...