8 Mayıs 2016 Pazar

Büyüdüm ben baba ...

En büyük hayalimdir...  Benim babamla yaşamadığım tüm güzellikleri kızımın babasıyla yaşarken izlemek. Gittiğin yerde benim için dua ettiğini biliyorum baba, istediğim her şeyin er ya da geç hayırlısıyla olması bu yüzdendir de belki ... Ama bu hayalim için de dua et olur mu ? 
08.05.1999 dan beri yoksun ama emanet ettiğin başta amazon gibi yetiştiren babacan annem olmak üzere,anne yarısından öte olan teyzoşuma, yokluğunu aratmayan baba ötesi dayıma binlerce şükür. Çok şükür ki, seni utandırmayacak bi evlat olarak yetiştirdiler beni, senin yanına geleceğim güne kadar da seni utandıracak bişi yapmam inşallah. Erken bırakıp gitmen de bi nevi bu dünyanın ne kadar pis, fazla güvenilmeyecek insanlarla dolu, uzun süre kalınmayacak yer olduğunu inceden belli eden subliminal bi ölümmüş seninki ... Bu aralar anladım. Sen nasıl tırnaklarınla o küçücük köyünden çıkıp kimseye eyvallah etmeden kul hakkı yemeden helal para kazanmak için azimle çalışıp Almanya'da kendi işini kurduysan ben de aynısı için çabalayacağım. Aynı senin gibi haksızlığa karşı kaybedeceğimi bilsem de boyun eğmeyeceğim. Hep senin gibi kalbim temiz, ılımlı, olgun, kalender olmayı sürdüreceğim. Kemiklerin hiç sızlamayacak. Benim güzel babam da yaşasaydı eminim böyle düşünür, zor günlerinde dirençli, sabırlı olmaya çalışıp bu süreçte sadece kendi acısında boğulmak yerine, duyarlılığını kaybetmeden ötekileştirilenin de acısını içselleştirip, sahiplenirdi diyeceğim. 
Ben büyüdüm baba ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gemiyi terketmek en doğru seçim mi ?

 Yıl 2019-2020 falan.. Dokuz Eylül'de okurken bir arkadaşım (hatırlarsa ve görürse sağolsun diye de yazayım)  ayrılmak isteyen kız arkad...